iMedia si furtul de audienta
Se pare ca iMedia, al treilea jucator pe piata publicitatii online din Romania si detinatoarea unor siteuri destul de cunoscute, printre care bizcity.ro, eva.ro, jocuri24.ro, bumerang.ro sau cinemagia.ro, foloseste niste metode, cel putin, neortodoxe pentru a mari artificial numarul de afisari a reclamelor destinate portalului bizcity.ro:
tastez www.div.ro si ajung unde va imaginati? Pe div.bizcity.ro […] “DIV Hardware - Stiri si articole din domeniile software si hardware, forum, evolutie preturi componente”
Ok, si de ce e subsectiune in BizCity si mai ales de ce de pe homepage-ul BizCity acesta sectiune nu exista?
Ok, si bannerele alea de pe div.bizcity.ro (skoda superb si citoren c4 editie speciala) targeteaza oare cei interesati de evolutia preturilor la componente harware sau un target premium, business class cu CPM maxim?
Oare in mediaplanul aprobat de client apare cumva ceva cu hardware sau doar un site de nisa, premium @imedia?
Mai mult despre subiect aici.
Technorati Tags: iMedia, bizcity.ro, harta publicitatii online, publicitate online