BluePink BluePink
XHost
Servere virtuale de la 20 eur / luna. Servere dedicate de la 100 eur / luna - servicii de administrare si monitorizare incluse. Colocare servere si echipamente de la 75 eur / luna. Pentru detalii accesati site-ul BluePink.

5 emigranti care au schimbat fata moderna a Americii

Imaginati-va cum ar arata economia americana fara nume ca Intel, Sun Microsystems, Google sau Yahoo!. Toate aceste companii de renume au fost infiintate de emigranti de prima generatie in SUA, care au venit singuri sau impreuna cu familiile pentru a-si indeplini visul in “Tara tuturor posibilitatilor”.

La apogeul dezvoltarii companiilor “hi-tech”, directorii executivi din Silicon Valley au facut lobby cu succes pe langa guvernul american pentru a obtine un numar mare de vize tip “H-1B”, care sunt rezervate strainilor educati ce doresc sa lucreze in SUA la marile companii.

Iata cinci emigranti din lumea larga, care au dat o noua fata Statelor Unite:

      Andy Grove, co-fondator Intel - Ungaria
      Sergey Brin, presedinte/co-fondator Google, nascut - Rusia
      Vinod Khosla, co-fondator Sun Microsystems - India
      Pierre Omidyar, fondator/presedinte eBay - Franta
      Jerry Yang, co-fondator Yahoo! - Taiwan

Sursa: Forbes via BaniiNostri.ro

Technorati Tags: , , , , , ,

30 March, 2006 1:09 am | Filed under: |

Broadband in Romania

eFinance.roPotrivit unui studiu recent al TASC - o reputată companie israeliană de consultanţă în management pentru diverse verticale de business din Europa -, la mijlocul anului 2005 în România existau 585.000 de conexiuni broadband, număr ce relevă o creştere de 34% faţă de decembrie 2004. În faţa unei asemenea dinamici, investitorii din telecom au toate motivele să fie optimişti şi să fructifice cu cap oportunităţile uriaşe de pe această nişă.

Handicapul Europei Centrale şi de Est la acest capitol în raport cu Europa de Vest este considerabil: faţă de o medie de 30% a penetrării broadband în gospodăriile din cele 25 de state ale Uniunii, statele ex-comuniste afişează rate încă modeste (1: Polonia - 16%, Ungaria - 11%, Cehia - 5% şi România - doar 3%). La nivelul întregii populaţii, situaţia este şi mai albastră: după cum reiese şi din graficul 2, România are o penetrare de sub 1%, în timp ce în alte ţări acest indice ajunge şi la peste 16%.

Greu de spus cu exactitate cum vor putea fi surmontate astfel de decalaje, cu atât mai mult cu cât până şi felul în care noi, românii, de pildă, categorisim banda largă diferă mult de practica europeană. Dacă în România broadband reprezintă o conexiune la viteze de transfer de 128 Kbps, în Occident minimul acceptat este de 512 Kbps, iar media bate spre 1 Mb!

Mai mult in eFinance.ro

Technorati Tags: , ,

27 March, 2006 4:24 pm | Filed under: |

Comertul electronic creste in 2005

wall-street.roIn 2005, volumul tranzactiilor pe Internet cu carduri Visa, in si din Romania, a cunoscut o crestere semnificativa, conform datelor furnizate astazi de Visa International. Volumul total al tranzactiilor a atins suma de 12,4 milioane dolari, in crestere cu 160,8% fata de anul 2004, in timp ce numarul de tranzactii a crescut cu 264,5%, ajungand la 126.352 de tranzactii in 2005.

Tot articloul in Wall-Street.ro

Technorati Tags: , ,

3:09 pm | Filed under: |

Verifica-ti asigurarea RCA online

CSADaca ati incheiat asigurarea obligatorie auto (RCA) pentru masina personala, faceti-va timp cateva minute si verificati situatia politei pe internet. La adresa http://cedam.csa-isc.ro, introducand fie numarul de inmatriculare, fie seria caroseriei, puteti vedea daca figurati, la o anumita data, cu masina asigurata, afland totodata si societatea la care ati incheiat polita. Asteptati-va la surprize! Mai bine de un sfert din cele 2,7 milioane de polite ce trebuie transmise de societatile de asigurari catre baza de date CEDAM (privind asigurarile RCA) fie nu au ajuns inca la aceasta, fie au ajuns cu erori. Desi pana acum ar fi trebuit sa functioneze, astfel incat situatia politelor sa poata fi comparata cu cea a masinilor inmatriculate la Politie si sa se treaca la suspendarea autovehiculelor neasigurate, baza comuna de date nu a reusit sa iasa din blocajul erorilor.

Mai multe aici.

24 March, 2006 5:36 pm | Filed under: |

Utilizarea Internet-ului de catre minori in Romania

Rezultatele sondajului online realizat de catre Asociatia pentru Tehnologie si Internet (APTI) in perioada 27 februarie – 10 martie 2006 legat de activitatile copiilor pe Internet, in vederea evidentierii aspectelor pozitive si negative ale accesului minorilor la Internet, poate fi citit pe site-ul APTI incepand din data de 18 martie 2006, dupa prezentarea din cadrul mesei rotunde Siguranta Online a Copiilor , organizat impreuna cu firma Microsoft pe data de 17 martie.

Sondajul a aratat printre altele ca:

  • Multi dintre copii petrec o perioada destul de lunga pe Internet, unii chiar mai mult de 4 ore pe zi (cam 25%)
  • Serviciile cel mai mult folosite sunt cele de tip Instant Messenger, e-mail si web iar site-urile cele mai accesate sunt cele cu muzica, urmate de cele cu jocuri si legate de hobby-uri dar si cele informative/educationale
  • Nu exista o reala comunicare între parinti si copiii în legatura cu ceea ce acceseaza copiii pe Internet si nu exista un control eficient. 20% dintre copii au afirmat ca au dezvaluit pe Internet date personale.
  • Procentul de 65% dintre parintii care au raspuns la chestionar care nu stiu sau nu pun în practica restrictii (fie si educative) cu privire la accesarea Internetului – este unul deosebit de îngrijorator care ar trebui sa atraga atentia asupra lipsei de informare din acest domeniu.

Descarca de aici raportul final al sonajului (800 KB, ZIP)

21 March, 2006 9:03 pm | Filed under: |

iMedia si furtul de audienta

Se pare ca iMedia, al treilea jucator pe piata publicitatii online din Romania si detinatoarea unor siteuri destul de cunoscute, printre care bizcity.ro, eva.ro, jocuri24.ro, bumerang.ro sau cinemagia.ro, foloseste niste metode, cel putin, neortodoxe pentru a mari artificial numarul de afisari a reclamelor destinate portalului bizcity.ro:

tastez www.div.ro si ajung unde va imaginati? Pe div.bizcity.ro […] “DIV Hardware - Stiri si articole din domeniile software si hardware, forum, evolutie preturi componente”

Ok, si de ce e subsectiune in BizCity si mai ales de ce de pe homepage-ul BizCity acesta sectiune nu exista?

Ok, si bannerele alea de pe div.bizcity.ro (skoda superb si citoren c4 editie speciala) targeteaza oare cei interesati de evolutia preturilor la componente harware sau un target premium, business class cu CPM maxim?

Oare in mediaplanul aprobat de client apare cumva ceva cu hardware sau doar un site de nisa, premium @imedia?

Mai mult despre subiect aici.

Technorati Tags: , , ,

8 March, 2006 5:13 pm | Filed under: |

Depeche Mode si Vodafone te fac VIP

Depeche Mode Vodafone Important PersonDin categoria uite ca si in Romania internetul foloseste la ceva este de remarcat oferta speciala facuta de Connex-Vodafone abonatilor proprii. Astfel timp de 10 zile, intre 2 – 11 martie 2006, utilizatorii Connex Vodafone au drept preferential de a achizitiona bilete la concert, online, prin www.myticket.ro.

Orice client Connex Vodafone activ in retea poate comanda online maxim 2 bilete, printr-un SMS trimis la 1855. Clientul va primi un cod unic pe care il va folosi, impreuna cu numarul sau de telefon mobil, pentru a se autentifica pe site-ul mai sus mentionat si a rezerva 1 sau 2 bilete. Dupa aceste 10 zile, biletele vor fi disponibile publicului larg, atat online, cat si prin canalale de distributie obisnuite.

3 March, 2006 1:30 pm | Filed under: |

Blogosfera la apel

De data asta articolul aparut in Business Magazin e un pic mai profesionist decat cel care a starnit atatea comentarii saptamana trecuta in blogosfera romaneasca.

Blogurile nu mai sunt doar jucariile unor pasionati. Au ajuns sa influenteze in forma si continut publicistica traditionala din internet, s-au dovedit eficiente purtatoare ale mesajelor publicitare si sunt capabile sa genereze venituri. Blogurile intra in mainstream.

In scurta lor istorie, blogurile - imi iau libertatea de a flexiona romaneste acest cuvant - au cunoscut o evolutie interesanta. Daca la inceputuri aceste jurnale personale pe web erau considerate de autorii lor un simplu hobby, astazi multe dintre ele s-au transformat in veritabile centre de interes si, tot mai adesea, de influenta.

Ca sa fiu rautacios pana la capat, as spune chiar ca imi pare preluat din vreo publicatie partenera de afara, atata timp cat pana la ultima fraza nu intalnim nici o mentiune despre blogosfera romaneasca. Care vine in final cu mentiunea despre

blogul „@rgumente“ (Dragos Novac) [care] a fost desemnat recent „Best Southeastern European Blog“ in cadrul premiilor Satin Pajama

Ceea ce ma surprinde (si o curiozitate bolnava si rautacioasa ma face sa imi doresc sa stiu despre cine este vorba) este incheierea:

doi binecunoscuti jurnalisti romani cad de acord intr-o emisiune televizata ca internetul este un depozit de gunoaie

Technorati Tags: ,

1 March, 2006 10:25 am | Filed under: |